Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Будас А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Будас А. Навчання правознавства студентів неюридичних спеціальностей як предмет наукового дослідження [Електронний ресурс] / А. Будас // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_7 Визначено специфіку методики навчання правознавства студентів неюридичних спеціальностей, охарактеризовано основні підходи до відбору методів, засобів та організаційних форм навчання правознавства, що відповідають його цілям і змісту. На основі компетентнісного підходу конкретизовано зміст поняття «методика навчання правознавства» та визначено її складові. Наголошено на важливості етапу цілепокладання у навчанні та визначено, щозагальною метою навчання правознавства є формування у студентів правового досвіду, системи вмінь і навичок, зокрема й тих, що пов’язані з нормативним регулюванням майбутньої професійної діяльності. Зроблено висновки, що методика навчання правознавства є динамічною наукою, адже змінюється законодавство, розвивається юриспруденція, трансформується рівень правової культури суспільства. Сформульовано ключові критерії вибору методів навчання правознавства студентів неюридичних спеціальностей.Определена специфика методики обучения правоведению студентов неюридических специальностей, охарактеризованы основные подходы к отбору методов, средств и организационных форм обучения правоведению, что соответствуют его целям и содержанию. На основе компетентностного подхода конкретизировано содержание понятия «методика обучения правоведения» и определены ее составляющие. Подчеркнута важность этапа целеполагания в обучении и определено, что общей целью обучения правоведения является формирование у студентов правового опыта, системы умений и навыков, в том числе и тех, которые связаны с нормативным регулированием будущей профессиональной деятельности. Сделаны выводы, что методика обучения правоведению является динамичной наукой, ведь меняется законодательство, развивается юриспруденция, трансформируется уровень правовой культуры общества. Сформулированы ключевые критерии выбора методов обучения правоведению студентов неюридических The specificity of law teaching methods students of non-legal professions has been defined, and the basic approaches to the selection of methods, means and organizational forms of teaching the science of law to meet its objectives and content have been characterized. On the basis of the competence approach the meaning of the term «law teaching methods» has been specified and its components have been specified. The importance of the aims giving phase in the law teaching has been emphasized and it also has been defined, that the main goal of the law teaching is to form the legal experience, and to give to students the system of skills, particularly those, that related to the normative regulation of their professional activity.
| 2. |
Будас А. П. Лекційне заняття у системі правової підготовки студентів економічних спеціальностей [Електронний ресурс] / А. П. Будас // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Серія : Психологія і педагогіка. - 2012. - Вип. 19. - С. 28-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2012_19_8
| 3. |
Будас А. П. Інтерактивні технології навчання правознавству студентів економічних спеціальностей [Електронний ресурс] / А. П. Будас // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2011. - Вип. 27. - С. 224-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2011_27_48
| 4. |
Будас А. П. Становлення та розвиток правової освіти в Україні: історико-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / А. П. Будас // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2010. - Вип. 26. - С. 193-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2010_26_39
| 5. |
Будас А. Методичні умови ефективності навчання правознавства студентів економічних спеціальностей [Електронний ресурс] / А. Будас // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2014. - Вип. 2. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2014_2_10
|
|
|